Punct.
Rank: Fondator Sex : Zodiac : Mesaje : 554 Data nasterii : 30/08/1996 Data de inscriere : 14/07/2012 Varsta : 28 Localizare : Pitesti Stare de spirit : buna ;) | Subiect: Addons BaseBuilder Joi Iul 19, 2012 7:22 am |
|
| Descriere: Este un addons care contine BaseBuilder Zombie ! Contine: AmxModX 1.8.1 MetaMod Dproto
Autor: FyNNN Versiune: 1.0 Link de Download: [Doar moderatorii au dreptul de a vedea acest link]
Pluginuri: dp_test ; Vine cu dproto 0.3.7 basebuilder54 ; Pluginul de baza pentru modul Base Builder Zombie nademodes ; Cu ajutorul lui puteti schimba modelul la grenada (He) lasermine_023 ; Cu ajutorul lui puteti pune mine cu laser pe pereti night_day ; Printr-un vot pornit automat la 75 de s de la startul rundei se poate alege zi sau noapte pe harta ghostchat ; vii pot vorbii cu ****** si invers ad_manager ; apar mesaje in chat (nu deranjeaza jocul) hpk ; jucatorii cu pingul peste 100 primesc kick advanced_gag ; puteti da gag unui jucator admin_check ; arata admini online din chat amx_destroy ; cu acest plugin stricati cs-ul unui jucator admin_freelook ; adminii se pot uita pe ambele echipe admin_llama ; puteti da llama unui jucator SayRestart ; acest plugin va permite sa dati restart printr-o comanda din chat rem_gametext ; sterge reclamele HUD de pe harta toggle_imune ; acest plugin va permite sa scoateti sau sa redati imunitatea pe server resetscore ; acest plugin va permite sa va resetati scorul din chat, nu mai trebuie sa dati retry join_ip ; arata cine se conecteaza pe server last_maps ; arata ultimele 5 harti jucate pe server cfg_slash ; adminii pot folosii comenzi din chat file_remover ; se schimba harta mai repede ultimate_ss ; pluginul va permite sa faceti poze unui jucator slayteam ; puteti da slay la o echipa intreaga fuckoff ; faceti misto pe seama codatiilor
Comenzi player: Code: +grab = agata obiectul selectat (sugestie: "bind e +grab") /guns = meniul de arme (echipa CT nu poate schimba armele pana la terminarea timpului de construire a bazei) /help = Afisaza un mesaj de ajutor (HUD) /rules = Afisaza regulile (HUD) /round = Afisaza runda curenta (ex. Round 1 of 6)
bind tasta "+setlaser" (ecemplu: bind v +setlaser) - pune laserul pe perete bind tasta "+dellaser" (bind j +dellaser) - ia laserul de pe perete bind tasta "buy_lasermine" - cumpara mina cu laser say "/buy lasermine" or "/lm" - buying lasermine say "/lasermine" - arata un help
Comenzi admin: Code: Comenzi de CHAT: /respawns = respawn pentru toata echipa zombie /fixspawns = respawn pentru supravietuitori (numai in faza de construire a bazei) Comenzi de CONSOLA: bb_buildban // Playerul nu poate muta obiecte bb_unbuildban // Playerul poate muta obiecte dinou bb_revive // Reinvie un player bb_swap // Muta un player in echipa adversa si ii da respawn (nu se contorizeaza ca death) bb_startround // porneste faza a doua a jucului (de aparare) mai repede (faza de construire se terimina) removeaim // scoate un obiect din joc pana la schimbarea hartii lockaim // blocheaza/deblocheaza un obiect intr-un loc ca sa nu poata fi mutat si ii da unclaim unclaimaim // de unclaims la un obiect selectat ca sa poata ceilalti playeri sa ii dea claim (cerere sv_daynight 0/1 - opreste/porneste pluginu day/night amx_voteday - da un vot day/night inainte sau dupa votul automat.
Comenzi cvar Default ale modului Code: bb_build_time <#> (Def: 150) // Timpul in care se poate construi baza bb_zombie_health <#> (Def: 2500) //Cata viata au zombie bb_calc_maxbase <0/1> (Def: 0) // Calculeaza regula "numar maxim de supravietuitori" raportat la numarul de zombie. Aceasta va fi in mod normal de (total cts / 3) = max per baza. bb_tournament_mode <0/1> (Def: 0) // Opreste "team balancing" si "auto-joiner" pentru a face jocul mai usor bb_show_moving <0/1> (Def: 1) // Arata motorul curent si anterior al unui obiect care este privit bb_block_gravity <0/1> (Def: 0) // Arunca obiectele pe podea (previne bazele "aeriene:), permite stivuirea bb_pain_shock_free <0/1> (Def: 0) // Da adminilor abilitatea de a face rush mai rapid ca zombie bb_max_move_dist <#> (Def: 960) // Daca distanta e mai mare decat # obiectul nu poate fi selectat bb_min_move_dist <#> (Def: 25) // Daca distanta e mai mica decat # obiectul poate fi selectat conform distantei setata cu comanda bb_min_dist_set bb_min_dist_set <#> (Def: 50) // Distanta la care poate fi mutat un obiect bb_health_time <#> (Def: 12) // Timpul pentru mesajul HUD care arata viata bb_roundtime <0/1> (Def: 9) // Timpul (in minute) unei runde (etapa de construire + etapa de aparare) bb_rounds <0/1> (Def: 4) // Numarul de runde pe o harta bb_reset_blocks <0/1> (Def: 1) // Reseteaza pozitia obiectelor (blocurilor) dupa fiecare runda bb_claim_mode <0/1> (Def: 0) // Proneste modul claim (revendicare) in care un player poate revendica un obiect si este singurul care il poate muta bb_claim_max <#> (Def: 6) // Numarul maxim de obiecte ce pot fi revendicate (Claim), 0 = nu exista limita bb_give_nades (Def: h) //Grenazile atribuite: h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons (Deefault: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Armele listate in meniul de arme (Guns menu)
Scout: a XM1014: b Mac-10: c AUG: d UMP45: e SG550: f Galil: g Famas: h AWP: i MP5: j M249: k M3: l M4A1: m TMP: n G3SG1: o SG552: p AK-47: q P90: r P228: s Dual Elites: t Fiveseven: u USP: v Glock18: w Deagle: x
Suplimentar:
Descriere a modului by crt (la fel ca si unele comenzi de mai sus, unele) *Descriere Mod:
Acest mod difera de modul Zombie clasic. Este oarecum asemenator modului zombie din Counter-Strike Source, mod in care playerii pot sa isi contruiasca propriile bariere impotriva adversarilor (tero/zombie). Acest mod merge putin mai departe si permite playerilor sa isi construiasca propriile baze.
*Cum se joaca?
Base Builder (Constructor de Baza) imparte fiecare runda in 2 parti: parte de constructie si partea de aparare.
In prima parte (de construire) echipa CT isi construieste baza. Acest lucru este relativ simplu. Playerii din echipa CT vad un obiect care poate fi mutat si cu ajutorul tastei "+grab" muta obiectul in locul in care doresc. Trebuie lucrat insa in echipa pentru a reusi sa va construiti o baza solida. Pentru a aseza obiectul intr-un loc folositi aceeiasi tasta "+grab". pentru ca jocul sa fie mai interesant, admini pot bloca anumite obiecte cu tasta "lockaim". Obiectele blocate au culoarea rosu (solid). Obiectele pot fi blocate spre exemplu doar in primele 15 secunde ale hartii pentru a ingreuna putin munca celor din echipa CT.
In aceasta parte, cealalta echipa, a teroristilor asteapta in baza. In acest timp ei pot totusi sa spioneze constructia bazei CT si pot sa isi faca planuri de atac. Dinou intervine jocul in echipa. Baza Tero are 2 zone: zona de spaw (aici este bariera catre baza CT) si zona de spionaj a bazei CT (o fereastra).
Cand faza de construire s-a terminat va incepe cea de-a doua parte a jocului, cea de aparare. Acest lucru v-a fi semnalizat playerilor printr-un mesaj text (HUD) si un sunet. Bariera dintre cele 2 baze (CT si T) se va deschide. Echipa oamenilor (CT) v-a trebui sa lupte cu toate mijloacele si armele pentru a se apara. Daca un zombie moare el va reinvia in 5 secunde si va reintra in joc. Daca un CT (om, supravietuitor) moare el ramane in afara jocului pana la sfarsitul rundei.
Daca la sfarsitul timpului va ramane cel putin un supravietuitor (CT) runda este castigata de echipa CT. Se face apoi schimbarea intre echipe (T devine CT si invers). Daca toti supravietuitorii mor pana la sfarsitul rundei, aceasta este castigata de echipa zombie (T). Se face apoi schimbarea intre echipe (T devine CT si invers).
Strategia din spatele bazei poate fi: fie utilizezi o baza deja amenajata pentru aparare, pe care o consideri o constructie buna si careia poti sa ii aduci anumite modificari, fie iti construiesti una de la 0. Posibilitatile sunt numeroase.
*Cum muti Blocurile? Pentru a muta un bloc va uitati la el si apasati tasta "+grab key" (bind) Ca sa impingeti un bloc tineti apasat Mouse Click Stanga. Ca sa trageti un bloc tineti apasat Mouse Click Dreapta |
|
|
|