Break şi continue (Bucle) 2z8bv910
 Break şi continue (Bucle) 2z8bv910



 
AcasaCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

Distribuiţi|

Break şi continue (Bucle)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
Punct.
 Break şi continue (Bucle) Icon_user_offline

Punct.

Fondator
Rank: Fondator
Sex Sex : masculin
Zodiac Zodiac : Fecioara
Mesaje Mesaje : 554
Data nasterii Data nasterii : 30/08/1996
Data de inscriere Data de inscriere : 14/07/2012
Varsta Varsta : 28
Localizare Localizare : Pitesti
Stare de spirit Stare de spirit : buna ;)
 Break şi continue (Bucle) Empty
MesajSubiect: Break şi continue (Bucle)  Break şi continue (Bucle) Icon_minitimeVin Oct 12, 2012 6:26 am

Break şi continue (opreşte şi sari peste), sunt nişte funcţii care pot modifica buclele in general ca funcţii.

break - Această funcţie opreşte toate buclele.
continue - Această funcţie sare peste o anumită buclă.


De exemplu, intr-o buclă for, cand ajunge la un anumit număr, toate buclele să se oprească.
Cod:
for ( new i = 0; i <= 10; i++ )
{
printf ( "%d", i );
if ( i == 5 ) break;
}


Bun, acum este un loop for, de la 0 la 10. Atunci c?nd variabila i este ca valoare 5, acea buclă se va oprii.

In consolă vor aparea:
Cod:
0
1
2
3
4
5


Normal trebuia să fie 10, dar datorită acelei verificări care a oprit bucla, au apărut doar 5.
Atunci cand dorim să sărim peste un anumit număr, apelăm la continue.
Cod:
for ( new i = 0; i <= 5; i++ )
{
if ( i == 3 ) continue;
printf ( "%d", i );
}


In consolă va aparea aşa:
Cod:
0
1
2
4
5


Da, lipseşte trei, deoarece acea verificare a sărit peste el.
Sus In jos

Break şi continue (Bucle)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: [Extream-Gaming] - SAMP :: San Andreas Multiplayer :: Tutoriale-
Social Media Buttons
Social Media Buttons
Social Media Buttons