Cum aplici o animatie
Tutorial creat de [SRC]stuntman (eu)
ApplyAnimation
Utilizarea:
Cod:
ApplyAnimation( playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync );
Explicatie termeni:
playerid - Jucatorul care o sa execute animatia.
animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE)
animname[] - Numele animatiei. (NUME)
Float:fDelta - Viteza cu care este executata animatia.
loop - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.
lockx - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
locky - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
freeze - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.
time - In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.
forcesync - Ca sa forteze sincronizarea, adica sa o vada si alti jucatori cand scrii prima data comanda, 1 ca sa forteze, 0 ca sa nu forteze
Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):
Cod:
if( strcmp( cmdtext, "/lay", true ) == 0 )
return ApplyAnimation( playerid, "BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1 ); // Lay down
Daca ati facut cum am explicat ar trebui sa arate cam asa:
Cod:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if( strcmp( cmdtext, "/lay", true ) == 0 )
return ApplyAnimation( playerid, "BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1 ); // Lay down
return 0;
}