Cum aplici o animatie 2z8bv910
Cum aplici o animatie 2z8bv910



 
AcasaCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

Distribuiţi|

Cum aplici o animatie

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
Punct.
Cum aplici o animatie Icon_user_offline

Punct.

Fondator
Rank: Fondator
Sex Sex : masculin
Zodiac Zodiac : Fecioara
Mesaje Mesaje : 554
Data nasterii Data nasterii : 30/08/1996
Data de inscriere Data de inscriere : 14/07/2012
Varsta Varsta : 28
Localizare Localizare : Pitesti
Stare de spirit Stare de spirit : buna ;)
Cum aplici o animatie Empty
MesajSubiect: Cum aplici o animatie Cum aplici o animatie Icon_minitimeVin Oct 12, 2012 6:31 am

Cum aplici o animatie
Tutorial creat de [SRC]stuntman (eu)
ApplyAnimation

Utilizarea:
Cod:
ApplyAnimation( playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync );


Explicatie termeni:

playerid - Jucatorul care o sa execute animatia.
animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE)
animname[] - Numele animatiei. (NUME)
Float:fDelta - Viteza cu care este executata animatia.
loop - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.
lockx - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
locky - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
freeze - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.
time - In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.
forcesync - Ca sa forteze sincronizarea, adica sa o vada si alti jucatori cand scrii prima data comanda, 1 ca sa forteze, 0 ca sa nu forteze

Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):
Cod:
if( strcmp( cmdtext, "/lay", true ) == 0 )
return ApplyAnimation( playerid, "BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1 ); // Lay down


Daca ati facut cum am explicat ar trebui sa arate cam asa:
Cod:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if( strcmp( cmdtext, "/lay", true ) == 0 )
return ApplyAnimation( playerid, "BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1 ); // Lay down

return 0;
}
Sus In jos

Cum aplici o animatie

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

Subiecte similare

-
t Animatie insecta
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: [Extream-Gaming] - SAMP :: San Andreas Multiplayer :: Tutoriale-
Social Media Buttons
Social Media Buttons
Social Media Buttons